برکت وجودی جانبازان بیانگر درس ایثار و جوانمردی است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: جانبازان با تحمل رنج و درد هر روز نسبت به تعلیم مسیر حق‌طلبی و ایثار تلاش می‌کنند و برکت وجودی آنها بیانگر درس ایثار و جوانمردی است.برکت وجودی جانبازان بیانگر درس ایثار و جوانمردی است به گزارش خبرنگار […]

برکت وجودی جانبازان بیانگر درس ایثار و جوانمردی است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان گفت: جانبازان با تحمل رنج و درد هر روز نسبت به تعلیم مسیر حق‌طلبی و ایثار تلاش می‌کنند و برکت وجودی آنها بیانگر درس ایثار و جوانمردی است.
برکت وجودی جانبازان بیانگر درس ایثار و جوانمردی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علیرضا شهسواری بمناسبت هفته دولت و در دیدار با جانبازان ۷۰ و ۲۵ درصد در شهرستان سنندج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی، به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

وی افزود: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدای جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان ضمن تجلیل از روحیه جانبازان دفاع مقدس گفت: ما باید در سایه اتحاد، همدلی و همراهی تحت لوای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه از مقدسات دین اسلام دفاع کنیم و حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها، تاثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد، چراکه با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید.

وی تصریح کرد: شهدا مقام عالی و رفیعی دارند و جانبازان به دلیل سختی‌هایی که به جان می‌خرند، مشقت زیادی را تحمل می‌کنند و در این میان همسران جانبازان شریک این دردها و رنج‌ها هستند.

شهسواری ادامه داد: جانبازان با تحمل رنج و درد هر روز نسبت به تعلیم مسیر حق‌طلبی و ایثار تلاش می‌کنند و برکت وجودی آنها بیانگر درس ایثار و جوانمردی است چراکه سال‌ها رنج جانبازی را صبورانه تحمل کردند و بی هیچ ادعایی بر سر پیمان خود با شهدا ماندند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان