پرستاران مظهر خدمت به خلق و نماد ایثار و نوعدوستی هستند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، پرستاران را مظهر انساندوستی ، اسوه ایثار و نماد خدمت توصیف کرد که مدال خدمت بی منت را بر سینه داشته و افتخار همدردی و التیام بخشیدن به آلام را دارند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

پرستاران مظهر خدمت به خلق و نماد ایثار و نوعدوستی هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، پرستاران را مظهر انساندوستی ، اسوه ایثار و نماد خدمت توصیف کرد که مدال خدمت بی منت را بر سینه داشته و افتخار همدردی و التیام بخشیدن به آلام را دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ “مهدی رمضانی” پیش از ظهر امروز، یکشنبه ۲۸ آبان‌ماه در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، فرارسیدن روز ولادت حضرت زینب(س)، عقیله بنی هاشم، بانوی بزرگوار، اسوه عقل، مهربانی و عطوفت، مظهر فصاحت و بلاغت که
در تقویم ایران به نام روز پرستار نامیده شده را به جامعه پرستاری استان کردستان تبریک گفت.

وی پرستاران را مظهر انساندوستی ، اسوه های ایثار و نماد خدمت توصیف کرد که مدال خدمت بی منت را بر سینه داشته و افتخار همدردی و التیام بخشیدن به آلام را دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ، خطاب به پرستار اظهار کرد: قدردان زحمات شما هستیم و از اینکه آنگونه که شایسته و در شان قلب رئوف پرستاران باشد تحولی صورت نگرفته و نتوانستیم جبرات زحمت کنیم احساس شرمندگی می‌کنیم.

رمضانی با بیان اینکه زحمات جامعه پرستاری در ایام کرونا بر کسی پوشیده نیست، یاد و خاطر شهدای سلامت را گرامیداشت و پیشنهاد داد پرستارانی که در زمان کرونا خدمت کرده‌اند، مدت زمان خدمت برای آنها، به عنوان امتیاز خاص ایثارگری لحاظ شود‌‌‌.

کویستان عبدالحکیمی