مزایده ۱۷۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی در اصفهان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از تعیین تکلیف و مزایده بیش از ۱۷۰ دستگاه خودرو و تعدادی موتورسیکلت توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، سید محمد موسویان اظهار کرد: […]

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان از تعیین تکلیف و مزایده بیش از ۱۷۰ دستگاه خودرو و تعدادی موتورسیکلت توقیفی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خبر داد.
 
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، سید محمد موسویان اظهار کرد: باتوجه‌به تأکیدات رئیس قوه قضاییه و رئیس‌کل دادگستری استان مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر استان، مزایده خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی استان اصفهان روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان افزود: در جریان این مزایده بیش از ۱۷۰ دستگاه خودروی سبک‌وسنگین و موتورسیکلت موجود در پارکینگ‌های موضوع این مزایده به فروش خواهد رسید.

وی با تأکید بر اینکه همه موتورسیکلت‌ها و اکثر خودروها در این مزایده چندین سال در پارکینگ‌های استان مانده بودند، خاطرنشان کرد: با تدابیر اتخاذ شده در نتیجه برگزاری این مزایده همه این خودروها و موتورسیکلت‌ها به فروش خواهد رسید.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان خاطرنشان کرد: در حوزه تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی به‌منظور اصلاح فرایندها و با تدوین برنامه‌ای جامع در دادستانی مرکز استان، تمامی دادستان‌ها حوزه‌های قضائی استان به‌صورت مستمر در حال بازدید از پارکینگ‌ها هستند.

وی تأکید کرد: اقدامات دستگاه قضائی استان به‌منظور سامان‌دهی به وضعیت پارکینگ‌ها تا تعیین تکلیف همه خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی ادامه خواهد داشت.

موسویان با تقدیر از نیروهای فراجا و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، بیان کرد: با رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های مأموران اطلاعاتی و انتظامی و حمایت دستگاه قضائی، با تمام توان و تلاش با باندهای جابه‌جایی و فروش مواد مخدر در استان مبارزه خواهد شد.