در طول تاریخ تا کنون گذشت و فداکاری خانوادهای شهدا خصوصا «مادران شهدا» زبان زد خاص و عام بوده است،مادرانی که فرزندان دلبند خود را برای پاسداری از آب و خاک و وطن خود به خط میدان مبارزه ایثار تربیت و هدایت کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بعد از سه سال چشم […]

در طول تاریخ تا کنون گذشت و فداکاری خانوادهای شهدا خصوصا «مادران شهدا» زبان زد خاص و عام بوده است،مادرانی که فرزندان دلبند خود را برای پاسداری از آب و خاک و وطن خود به خط میدان مبارزه ایثار تربیت و هدایت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، بعد از سه سال چشم انتظاری روز موعود فرا رسید و بنا پیشنهاد مسئولین پرونده قتل پسرم از ما خواستند تا خودمان تاریخ روز اعدام قاتل را تعیین کنیم ما هم به خاطر اینکه برای مردم تبیین کنیم که تفاوت یک شهادت عزت مندانه و یک مرگ اعدام و انتقام را ببینند تصمیم گرفتیم تاریخ روز اعدام متناسب با تاریخ شهادت پسرم باشد.

مادر شهید «محمد سعید دهقان اناری»
شهید مدافع وطن گفت: روز بیستم فروردین ۹۷ بود که پسرم در حین خدمت در درگیری با سارقین مورد حمله ضربه چاقو از ناحیه شاهرگ گردن قرار گرفت و بعد از ۳۳ روز در حالت کما و در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

مادر شهید اناری گفت: روز اجرای حکم خیلی دلتنگ بودم به گلزار شهدای کرمان و بر سر مزار شهید «حاج قاسم سلیمانی» سردار دلها رفتم برایش فاتحه قرائت کردم و از او کمک خواستم که تصمیم سختی در پیش و رویم است کمکم کن. ناخدا گاه در حین اجرای حکم حس عجیبی به من دست داد، نیت کردم و در حین اجرای حکم قاتل فرزند شهیدم بعد سه سال چشم انتظاری گفتم خدایا به خاطر رضای امام حسین (ع) و شهید حاج قاسم سلیمانی و شادی روح پسر شهیدم، از خون این بنده خدا می گذرم و رضایت می دهم تا زندگی دوباره ای را شروع کندو انشالله به برکت خون مقدس شهدا، خدواند ایشان و امثالش را هدایت کنید.