هدف‌گذاری‌ دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان بر اساس همگرایی است رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هم‌گرایی مدیریت شهری، لازمه زیست‌پذیرتر شدن شهرها است و تمام هدف‌گذاری‌های دوره ششم بر اساس همگرایی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد […]

هدف‌گذاری‌ دوره ششم شورای اسلامی شهر اصفهان بر اساس همگرایی است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: هم‌گرایی مدیریت شهری، لازمه زیست‌پذیرتر شدن شهرها است و تمام هدف‌گذاری‌های دوره ششم بر اساس همگرایی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمد نورصالحی اظهار کرد: ارزش افزوده‌ای که در مدیریت وجود دارد، ثبات آن است و امکان اجرای برنامه‌ها در زمان مدیریتی متوسط را فراهم می‌کند.

وی افزود: معتقدم بین بیشتر شهرها و کلان‌شهرهای کشور، اصفهان بهترین ثبات مدیریتی را دارد و تمرکز و توجه شورا و شهرداری به رفع مشکلات شهروندان، کمک کرده است که این تعامل بیشتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در بعضی شهرها به هر دلیلی تغییرات مدیریتی اتفاق می‌افتد و شورای اسلامی آن شهر با بررسی جمیع جهات، مصلحت را در تغییر مدیریت دیده است.

وی تاکید کرد: در شصت‌وهشتمین اجلاس مجمع مشورتی رؤسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها نیز مطرح شد که حفظ ثبات مدیریتی و تمرکز بر رفع مشکلات احتمالی، برای کارآمدی آن مجموعه مدیریت شهری ثمره بهتر و بیشتری دارد.

نورصالحی گفت: در مجموعه مدیریت شهری اصفهان از همدلی و هم‌افزایی برخوردار هستیم و امیدواریم نصف‌جهان با ثبات مدیریتی که از گذشته وجود داشته است، بتواند به دستاوردهای خوبی دست پیدا کند.

وی با بیان اینکه هم‌گرایی مدیریت شهری، لازمه زیست‌پذیرتر شدن شهرها است و تمام هدف‌گذاری‌های دوره ششم بر اساس همگرایی است، گفت: از ابتدای فعالیت شورای ششم بر همین اساس حرکت کردیم تا به نتیجه خوبی برسیم