امیر سرتیپ نوذر نعمتی: در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) عناصر تکفیری ماهیت کثیف و شوم خود را به همگان نشان دادند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نزاجا به همراه امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس […]

امیر سرتیپ نوذر نعمتی: در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) عناصر تکفیری ماهیت کثیف و شوم خود را به همگان نشان دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین نزاجا به همراه امیر سرتیپ دوم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس با حضور در بیمارستان‌های شهید رجایی و نمازی شیراز از مجروحین سانحه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) عیادت کرد .
امیر سرتیپ نعمتی جانشین نزاجا در حاشیه این دیدار گفت: در این حادثه تروریستی عناصر تکفیری ماهیت کثیف و شوم خود را به همگان نشان دادند و با به شهادت رساندن جمعی از مردم بی گناه که در حال زیارت و عبادت بودند قطعا به نابودی هر چه سریعتر خود نزدیکتر شدند.
او با بیان اینکه تمام بشریت و افرادی که آزادانه فکر می‌کنند این جنایت را محکوم می‌کنند گفت: ما به عنوان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران این حرکات ددمنشانه را بر نمی‌تابیم و قطعا تا نابودی کامل عناصر تکفیری از پای نخواهیم نشست.
جانشین نزاجا گفت: پیام این حادثه برای مردم ما این است که با هوشیاری کامل توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و اجازه ندهند تا این عناصر با استفاده از ناآرامی موجب بر هم زدن امنیت کشور عزیزمان شوند.