اردوی جهادی سلامت در بیمارستان شهدای شهرستان سروستان برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت شبکه بهداشت و درمان سروستان گفت: نخستین مرحله اردوی جهادی سلامت با هدف ویزیت رایگان و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان سروستانی، در بیمارستان شهدای سروستان […]

اردوی جهادی سلامت در بیمارستان شهدای شهرستان سروستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، رییس شبکه بهداشت شبکه بهداشت و درمان سروستان گفت: نخستین مرحله اردوی جهادی سلامت با هدف ویزیت رایگان و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان سروستانی، در بیمارستان شهدای سروستان برگزار شد.

فاطمه عزیزی افزود: در این اردوی جهادی که با همکاری بسیج سازندگی سپاه سروستان و گروه جهادی بوعلی سینا برگزار شد، متخصصان قلب و عروق، رادیولوژی، مغز و اعصاب، اعصاب و روان، داخلی، دندانپزشک، کودکان، چشم پزشک، کلیه و مجاری ادراری و تغذیه حضور داشتند و بیش از ۴۰۰ نفر را ویزیت کردند.

او اضافه کرد: در این اردوی جهادی یک روزه، کارکنان پرستاری و مامایی حاضر، فشار خون، قند خون، قد و وزن مراجعان را پایش کردند.

رییس شبکه بهداشت و درمان سروستان گفت: برپایی اردو‌های جهادی با هدف ارایه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان برای افرادی است که دسترسی کمتری به مراکز و امکانات درمانی و بهداشتی دارند.