مردم به افراد گدانما کمک نکنند فرماندار سنندج گفت: از مردم تقاضا داریم تا به افراد تکدی گر و گدانماهای داخل شهر کمک نکنند و نیازمندان واقعی را به کمیته امداد ارجاع دهند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسن عسگری فرماندار سنندج، عنوان کرد: کمیته امداد نهاد مقدس و یادگار ارزشمند […]

مردم به افراد گدانما کمک نکنند

فرماندار سنندج گفت: از مردم تقاضا داریم تا به افراد تکدی گر و گدانماهای داخل شهر کمک نکنند و نیازمندان واقعی را به کمیته امداد ارجاع دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسن عسگری فرماندار سنندج، عنوان کرد: کمیته امداد نهاد مقدس و یادگار ارزشمند امام خمینی (ره) و مولود انقلاب اسلامی است که در طول این چند سال منشا خیر و برکت برای نیازمندان بوده است.

وی افزود: کمیته امداد از توان و ظرفیت خوبی برخوردار بوده و امید است در گام دوم انقلاب اسلامی شاهد جهشی در زمینه ریشه کنی فقر و ارائه خدمت بیشتر و بهتر به مستضعفان که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند باشیم.

عسگری اظهار کرد: بعضاً افرادی که گدانما هستند و مشغول به تکدی گری هستند مشاهده می کنیم که چهره شهر را خدشه دار کرده اند، از مردم خواهش می کنیم که به این افراد کمک نکنند و دامن نزنند و در عوض افراد نیازمندی که می شناسند به کمیته امداد ارجاع دهند تا از خدمات این نهاد مقدس بهره مند شوند.

فرماندار سنندج گفت: از تمامی مردم نیکوکار تقاضا داریم تا کمک های خود را از طریق کمیته امداد به دست نیازمندان واقعی برسانند.

وی تصریح کرد: به مردم قول می دهیم کمیته امداد با حفظ کرامت انسانی خانواده های تحت حمایت این کمک ها را به دست نیازمندان واقعی برساند.