رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس از برگزاری رویداد “تا ثریا” در شیراز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،احمدرضا قاسمی گفت: همایش بزرگ سرمایه گذاری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور با عنوان “تا ثریا” ٣٠ شهریور در موسسه استنادی علوم […]

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس از برگزاری رویداد “تا ثریا” در شیراز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،احمدرضا قاسمی گفت: همایش بزرگ سرمایه گذاری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور با عنوان “تا ثریا” ٣٠ شهریور در موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) برگزار می‌شود.
وی هدف از برگزاری این رویداد را معرفی توانمندی و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیان استان و ارائه نیاز‌های فناورانه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برشمرد و افزود: از ۸۹ طرح دانش بنیان ارسالی به دبیرخانه این رویداد، ۱۵ طرح به تایید نهایی رسید که در این همایش در حضور سرمایه گذاران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی ارائه خواهند شد.
رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس افزود: در بخش دیگری از این رویداد نیز از ۱۹۶ نیاز فناورانه استان ۱۰ نیاز معرفی می‌شود تا شرکت‌های دانش بنیان به ارائه راهکار‌های رفع این نیاز‌ها بپردازند.
قاسمی، ایجاد بانک جامع نخبگان فارس و نیز نظام مسائل و نیاز‌های فناورانه استان را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و افزود: با تقویت ارتباط بین صنایع، نخبگان و مدیران ارشد استان و جذب سرمایه گذاری در حوزه فناوری و دانش بنیان ،اشتغال پایدار برای جوانان رقم خواهد خورد.
وی افزود: در قالب رویداد تا ثریا بیش از پنج هزار میلیارد تومان اعتبار سرمایه گذاری خارج از استان به فارس وارد خواهد شد.