بارش برف و کاهش دید در تمام محورهای سمیرم رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه تمام محورهای سمیرم با بارش برف همراه است، گفت: از تردد غیر ضروری خودداری کنید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ علی مولوی با توجه به ریزش برف و کاهش دید در کلیه محورهای سمیرم ، رانندگان از […]

رئیس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه تمام محورهای سمیرم با بارش برف همراه است، گفت: از تردد غیر ضروری خودداری کنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ علی مولوی با توجه به ریزش برف و کاهش دید در کلیه محورهای سمیرم ، رانندگان از تردد غیر‌ضروری در این محورها خودداری کنند و در صورت لزوم تجهیزات زمستانی به خصوص زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ به سمت این محورها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان بیان کرد: محورهای جرقویه، اصفهان به شهرکرد، شاهین‌شهر، دامنه و شهرضا با بارش باران و لغزندگی همراه است و رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

رانندگان و مسافران وضعیت جوی مناطق غربی و جنوبی استان را جدی بگیرند

وی تصریح کرد: با توجه اعلام هواشناسی استان اصفهان مبنی بر بارش برف و باران در مناطق جنوبی و غربی استان ، رانندگانی که قصد تردد در این مناطق رادارند، ضمن به همراه داشتن زنجیر چرخ ، با نحوه بستن آن نیز آشنایی کامل داشته باشند که ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این مناطق جلوگیری خواهند کرد.

مولوی به رانندگان توصیه کرد: از سفرهای غیرضروری به این مناطق خودداری کنند و رانندگانی که از این مناطق قصد تردد به سمت اصفهان را دارند ، به صورتی برنامه‌ریزی کنند که در مسیر برگشت با بارش ها و لغزندگی جاده ها مواجه نشوند