رونمایی از سند سیاست‌ها و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از رونمایی از سند سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی اداره توسعه فرهنگ شهروندی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدمهدی سجادزاده با اعلام این خبر گفت: پس […]

رونمایی از سند سیاست‌ها و برنامه‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی

رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان از رونمایی از سند سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی اداره توسعه فرهنگ شهروندی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدمهدی سجادزاده با اعلام این خبر گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد و اتاق‌های فکر توسط کارشناسان حوزه فرهنگ شهروندی و مدیران شهری به‌منظور ارتقا و توسعه فرهنگ شهروندی، سیاست‌ها و برنامه‌های عملیاتی اداره توسعه فرهنگ شهروندی در سال ۱۴۰۲ تدوین شد.

او افزود: این برنامه عملیاتی شامل سیاست‌ها و اهداف، موضوعات و اولویت‌های اداره توسعه فرهنگ شهروندی در سال جاری، منطبق بر سیاست‌ها و اولویت‌های ابلاغی شورای اسلامی شهر و اسناد بالادستی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان است.

او تاکید کرد: ارگان‌های مرتبط و ذی‌نفع، همچنین عموم مردم اصفهان به‌ویژه ایده‌پردازان و پیمانکاران حوزه فرهنگی می‌توانند بر اساس این سند نسبت به ارائه برنامه‌های پیشنهادی خود به این اداره اقدام کنند.