فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: هنرمندان نقش خود را در جهاد تبیین و تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ایفا کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حسن عسکری ظهر امروز در دیدار و نشست صمیمی جمعی از هنرمندان استان با نماینده ولی فقیه در کردستان که […]

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج گفت: هنرمندان نقش خود را در جهاد تبیین و تحقق منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حسن عسکری ظهر امروز در دیدار و نشست صمیمی جمعی از هنرمندان استان با نماینده ولی فقیه در کردستان که به مناسبت هفته هنر انقلاب برگزار شد، اظهار کرد: گام اول انقلاب را پشت سرگذاشته و وارد گام دوم انقلاب شده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب یک منشور به نام بیانیه گام دم انقلاب اسلامی را که حضرت آقا به تعبیر خودشان برای تدوین آن خیلی زحمت کشیده‌اند به عنوان چراغ راه نگاه کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به معنای افتخار به گذشته و امید به آینده است.

وی با بیان اینکه در مسیر امیدواری به آینده انقلاب حضرت آقا توصیه‌هایی دارد که عمل به این توصیه‌ها موفقیت ما را تضمین می‌کند، گفت: دشمن برای اینکه در گام دوم ما را زمین‌گیر کند بدل این بیانیه و چراغ راه را می‌زند.

عسکری تصریح کرد: دشمن می‌خواهد گذشته ما را زیرسوال ببرد و نسبت به آینده ناامید کند، لذا باید دقت کنیم که هر کس در هرجایی بخواهد در جامعه سیاه نمایی و ناامیدی در جامعه ایجاد کند خلاف بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نقد منصفانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: ما باید مشکلات را بیان و نقد داشته باشیم، اما نقد منصفانه و خوشبینانه نیاز امروز جامعه است.

وی افزود: نقدها نباید به گونه‌ای باشد که حتی دلسوزان نظام نسبت به آینده بدبین شوند، هنرمندان باید نسبت به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب رسالت سنگینی دارد.

عسکری جهاد تبیین در عرصه تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری توسط هنرمندان را ضروری دانست و گفت: امروز بیش از هر زمانی نیازمند جهاد تبیین در زمینه دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی در جامعه هستیم.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان