جلسه کمیسیون ماده پنج به ریاست زینلیان – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین با دستورکار بررسی مسائل و مشکلات طرح تفصیلی شهرستان شهرضا در استانداری اصفهان برگزار شد. زینلیان، در این نشست با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق همگانی در بهره برداری شایسته از […]

جلسه کمیسیون ماده پنج به ریاست زینلیان – معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین با دستورکار بررسی مسائل و مشکلات طرح تفصیلی شهرستان شهرضا در استانداری اصفهان برگزار شد.

زینلیان، در این نشست با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی توفیق همگانی در بهره برداری شایسته از مواهب این ماه پرخیر، خاطر نشان ساخت: این جلسه درپی سفر یک روزه استاندار محترم به شهرستان شهرضا در سال ۱۴۰۰ و در پی انباشته شدن مشکلات این شهرستان و تشکیل نشدن کمسیون ماده پنج برای آن برگزار می شود.

وی، اظهار داشت: با برگزاری این جلسات بزودی شاهد تصویب طرح تفصیلی شهرستان شهرضا و ابلاغ آن به مراجع ذی ربط خواهیم بود.

معاون استاندار اصفهان، اضافه کرد: بی گمان با ابلاغ این طرح بسیاری از مشکلات مردم در خصوص اخذ مجوزها، پروانه های ساختمانی و خدمات رسانی رفع و سامان دهی می شود.

زینلیان، تصریح کرد: در نشست امروز در مجموع از ۷۵ طرح در خصوص طرح تفصیلی شهرستان شهرضا ۲۶ طرح مورد بررسی، رسیدگی، رایزنی و تصمیم سازی شد و برای طی روند مراحل قانونی جهت اجرا به مراجع ذی ربط اعلام و ابلاغ گردید.
خبرنگار: الهام خانی