معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به لزوم حمایت از سازمان های مردم نهاد، از تلاش مجموعه استانداری برای تسهیل در فرآیندهای اداری و حل مشکلات پیش روی این مجموعه ها خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به لزوم حمایت از سازمان های مردم نهاد، از تلاش مجموعه استانداری برای تسهیل در فرآیندهای اداری و حل مشکلات پیش روی این مجموعه ها خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان پیش از ظهر امروز در نشست با جمعی از خیران استان در محل استانداری اصفهان اظهار داشت: یکی از شعارهای دولت سیزدهم مردمی بودن است و این به معنی آن است که ما برای حل مشکلات مردم از خود آن ها نظرخواهی کنیم و در این راستا از نخبگان هر قشر برای حل مشکلات آن ها دعوت کرده‌ایم.
محمدرضاجان نثاری افزود: در ارتباط با سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد تلاش کرده‌ایم که هیچ گونه نگاه سیاسی و حزبی وجود نداشته باشد و بتوانیم به هر کسی که در استان کار خیر انجام می‌دهد کمک کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خاطرنشان کرد: ما نماینده شما در استانداری هستیم تا از حقوق شما دفاع و تسهیل‌گری کنیم تا شما بتوانید بهتر به امور خیر بپردازید.
وی با اشاره به برگزاری جلساتی به منظور گفت‌وگو با سازمان‌های مردم‌نهاد تصریح کرد: ما در حال تقویت مجموعه ها هستیم و به این منظور از نمایندگان خیران نیز برای حضور در این جلسه و دفاع از حقوق آن ها در عرصه تصمیم‌گیری دعوت می‌کنیم.
جان‌نثاری تصریح کرد: ما آمده‌ایم تا با کمک یکدیگر به مردم خدمت کنیم و موانع را در این راستا کنار بگذاریم، اگر ضابطه‌ای در این باره وجود دارد می‌توان آن را حل کرد و ما به دنبال تسهیل در فرآیندهای اداری هستیم.