کلیات طرح نهضت ملی مسکن روستایی مصوب شده‌است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن روستایی، گفت: کلیات این طرح مصوب شده و تا کمتر از یک هفته دیگر جزئیات آن نیز مصوب خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ نشست شورای اداری شهرستان دهاقان با حضور مهران […]

کلیات طرح نهضت ملی مسکن روستایی مصوب شده‌است

در این نشست طرح نهضت ملی مسکن روستایی باهدف مهاجرت معکوس را به طور کامل و شفاف توسط محمدجعفر ورپشتی بخشدار مرکزی دهاقان ارائه شد.

بخشدار مرکزی دهاقان خواستار حمایت از این طرح و حذف برخی از شرایط سخت‌گیرانه در شورای مسکن استان شد.

علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان در این نشست با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها خواستار کمک به مدیریت شهری دهاقان و گلشن و ارائه خدمات بهتر به اهالی شهرستان شد.

وی با حمایت از طرح مسکن روستایی مهاجرت معکوس تقاضای مرتفع نمودن موانع و مشکلات این طرح شد.

*کلیات طرح نهضت ملی مسکن روستایی مصوب شده‌است

مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن روستایی افزود: کلیات این طرح مصوب شده و تا کمتر از یک هفته دیگر جزئیات آن نیز مصوب خواهد شد.

وی با بیان اینکه شرط سبز بودن فرم «ج» یکی از ضوابط طرح نهضت ملی مسکن است، خاطرنشان کرد: در نهضت مسکن روستایی می‌توان شرایط را آسان‌تر گرفت تا روح حاکم بر این طرح به مهاجرت معکوس کمک کند.

زینلیان با اشاره به مشکلات شهرداری‌ها در تأمین قیر موردنیاز شهرداری‌ها و ماشین‌آلات خاطرنشان کرد: تأمین ماشین‌آلات شهرداری‌ها و همچنین قیر موردنیاز شهرداری‌های شهرستان تا سال آینده تأمین خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه پکیج‌های مربوط به فاضلاب مسکن مهر دهاقان خریداری شده است تصریح کرد: فاضلاب مسکن مهر تا تابستان سال ۱۴۰۳ به‌صورت ۱۰۰ درصد انجام خواهد شد.