به مناسبت هفته دولت بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با خانواده شهید ایرج سمندر دیدار و گفتگو کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، هم زمان با هفته دولت مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و […]

به مناسبت هفته دولت بهرام مسلمی مهنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با خانواده شهید ایرج سمندر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، هم زمان با هفته دولت مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با خانواده شهید سمندر دیدار و گفتگو کردند.
مسلمی مهنی در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا مخصوصا شهید سمندر، گفت: خانواده شهدا در راه حفاظت از میهن، نظام و انقلاب اسلامی از عزیزان خود گذشته اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان آرامش، عزت و امنیت امروز را حاصل خون شهدا دانست و افزود: همه ما مدیون شهدا هستیم و هر چه که داریم از برکت خون این عزیزان است.
وی خاطرنشان کرد: عظمت و عزت ایران اسلامی در صحنه بین المللی به دلیل جان فشانی و ایثار شهدا است.
مسلمی مهنی با بیان اینکه شهدا به ما درس آزادگی و از خودگذشتگی دادند، تاکید کرد: اگر بخواهیم در کار و زندگی مخصوصا در عرصه خدمت رسانی موفق شویم باید از سیره شهدا الگو بگیریم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تصریح کرد: ما باید همواره قدردان جان فشانی ها و از خود گذشتگی های شهدا باشیم.
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان