تعیین تکلیف ۴۰۳ هکتار از اراضی بومهن مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تعیین تکلیف بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی شهر بومهن و صدور نظریه کمیسیون ماده ۱۲ خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه گفت: در راستای تحقق اهداف دولت مردمی […]

تعیین تکلیف ۴۰۳ هکتار از اراضی بومهن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تعیین تکلیف بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی شهر بومهن و صدور نظریه کمیسیون ماده ۱۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه گفت: در راستای تحقق اهداف دولت مردمی (تکریم ارباب رجوع) و همچنین در اجرای اقدامات برنامه محور، دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راه و شهرسازی استان تهران توانست طرح شناسایی اراضی بومهن (شهرستان پردیس) را در پلاک ۸ اصلی اجرایی و عملیاتی نموده و با صدور نظریه ۴۰۳ هکتار از اراضی تعیین تکلیف شدند. 
وی افزود: با صدور این رای مشکل بیش از ۱۰۰۰ نفر از شهروندان پردیس مرتفع شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تعیین تکلیف بیش از ۴۰۰ هکتار از اراضی شهر بومهن و صدور نظریه کمیسیون ماده ۱۲ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران وزارت راه و شهرسازی (تهران)، خلیل محبت خواه گفت: در راستای تحقق اهداف دولت مردمی (تکریم ارباب رجوع) و همچنین در اجرای اقدامات برنامه محور، دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۲ اداره کل راه و شهرسازی استان تهران توانست طرح شناسایی اراضی بومهن (شهرستان پردیس) را در پلاک ۸ اصلی اجرایی و عملیاتی نموده و با صدور نظریه ۴۰۳ هکتار از اراضی تعیین تکلیف شدند. 
وی افزود: با صدور این رای مشکل بیش از ۱۰۰۰ نفر از شهروندان پردیس مرتفع شد.

 خواه حفظ بیت المال و حقوق قانونی مردم را از وظایف کمیسیون ماده ۱۲ عنوان کرد و گفت: با تلاش شبانه روزی همکارانم این رای صادر شده است و برای ۶ ماه آینده نیز دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۲ با هدف رفع مشکل شهروندان حامل خبرهای خوش دیگری خواهد بود.
لازم به ذکر است با تعیین نوعیت پلاک ۸ اصلی بومهن ۲۵۵ هکتار از اراضی بایر و دایر تخصیص داده شد و مشکل مردم به لحاظ اخذ سند و مالکیت اسناد مرتفع و میزان ۱۴۸ هکتار نیز فاقد عمران و احیا و موات تشخیص داده شده است که در اجرای قوانین در مالکیت دولت قرار خواهد گرفت.