آن‌طورکه شایسته است برای اصفهان قدم برنداشته‌ایم رئیس قوه قضائیه گفت: اگر چه اصفهان از بیرون، یک استان برخوردار تلقی می‌شود، اما آن‌گونه‌که شایسته مردم استان است، نتوانسته‌ایم قدمی برداریم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای که امروز دوشنبه پانزدهم اسفندماه در هجدهمین سفر استانی خود و در صدر یک هیئت […]

آن‌طورکه شایسته است برای اصفهان قدم برنداشته‌ایم

رئیس قوه قضائیه گفت: اگر چه اصفهان از بیرون، یک استان برخوردار تلقی می‌شود، اما آن‌گونه‌که شایسته مردم استان است، نتوانسته‌ایم قدمی برداریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای که امروز دوشنبه پانزدهم اسفندماه در هجدهمین سفر استانی خود و در صدر یک هیئت عالی قضائی وارد استان اصفهان شد، در فرودگاه شهید بهشتی این شهر اظهار کرد: خدا را سپاس‌گزار هستیم که در ماه شعبان در اصفهان، استانی که تنها در یک روز ۳۰۰ شهید را تشییع کرد، حضور یافته‌ایم.

وی افزود: امید است توفیق داشته باشیم که در آستانه میلاد امام زمان (عج) قدمی در راستای رفع مشکلات مردم از نظر مسائل حقوقی و قضائی برداریم.

رئیس قوه قضائیه ضمن تقدیر از مسئولان و مردم استان اصفهان و همکاران قضائی این استان، گفت: در این استان ۲۲ دادگستری و ۱۳ بخش قضائی داریم که مشکلات و کمبودهایی از نظر قاضی و کارمند دارند؛ امید است در این سفر نسبت به رفع مشکلات بخش‌ها و حوزه‌های قضائی استان اصفهان قدم برداریم.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اقداماتی که در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ انجام دادیم، بتوانیم بخشی از نیازهای کادر اداری و قضائی را در ابتدای سال ۱۴۰۲ تأمین کنیم و از اردیبهشت‌ماه تا شهریورماه و مهرماه به تعداد ضرورتی که وجود دارد، قاضی و کارمند اضافه کنیم.

محسنی‌اژه‌ای افزود: مشکلاتی در بعضی از زندان‌های داخل شهر داریم که لازم است آن‌ها را جابه‌جا و کمبودهای اداری را جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه اصفهان از بیرون یک استان برخوردار تلقی می‌شود، اما آن‌گونه‌که شایسته مردم این استان است، نتوانسته‌ایم قدمی برداریم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اعزام هیئت‌های قضائی به شهرستان‌ها، گفت: این گروه‌ها از صبح تا انتهای امروز جلسه‌های متعددی دارند که به این ترتیب مشکلات را از نزدیک می‌شنویم، با آن‌ها در تماس چهره‌به‌چهره خواهیم بود و برای رفع مشکلاتی که مستقیم به قوه قضائیه بازمی‌گردد، گام برداریم و مواردی که به وظایف دولت و قوه مقننه مربوط است را نیز به آن‌ها منتقل می‌کنیم تا بیش از آنچه که تا امروز به این استان شهیدپرور رسیدگی شده است، رفع مشکل کنیم.