معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان عنوان کرد: متأسفانه انجمن یا سازمان های مردم نهادی در حوزه جوانی جمعیت فعال نیستند که بایستی با آسیب شناسی دقیق و بررسی نیازهای جامعه در این راستا نیز اقدامات لازم صورت پذیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، علیرضا […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان عنوان کرد: متأسفانه انجمن یا سازمان های مردم نهادی در حوزه جوانی جمعیت فعال نیستند که بایستی با آسیب شناسی دقیق و بررسی نیازهای جامعه در این راستا نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، علیرضا قاسمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان در کارگاه آموزشی آشنایی سازمان های مردم نهاد و خیرین با قوانین جدید امور مالیاتی، با تأکید بر لزوم برگزاری گردهمایی تشکل ها و خیریه ها برای تبادل اطلاعات و همکاری برای رفع مسائل و مشکلات موجود، اظهار داشت: باید اینگونه گردهمایی ها با برنامه ریزی طبق جدول زمان بندی و به طور مستمر با هدف رفع مشکلات سمن ها و خیریه ها و همچنین همکاری در رفع مشکلات شهر اصفهان توسط سمن ها و خیریه ها برگزار گردد.

معاون سیاسی فرمانداری اصفهان افزود: ما می توانیم معضلات و مشکلات موجود را در اینگونه گردهمایی ها با هم افزایی یکدیگر بررسی و در راستای رفع آنها اقدام نماییم تا به نتیجه و خروجی مؤثری دست یابیم.

قاسمی با بیان اینکه معضلات شهر اصفهان تنها به دست خود مردم قابل حل است، تصریح کرد: تجمع سمن ها و انجمن های حمایتی در یک منطقه از شهر و عدم توزیع آنها به تناسب نیاز هر منطقه برای خدمت، خود به معضلی تبدیل شده که مانع از رشد این مناطق شهر شده است.

وی با بیان اینکه جوانی جمعیت یکی از مؤلفه های قدرت یک کشور است، افزود: متأسفانه انجمن یا سازمان های مردم نهادی در حوزه جوانی جمعیت فعال نیستند که بایستی با آسیب شناسی دقیق و بررسی نیازهای جامعه در این راستا نیز اقدامات لازم صورت پذیرد.