کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان، در هجدهمین سفر شهرستانی خود، صبح امروز ۱۱ خردادماه به شهرستان لنجان رسید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز یازدهم خردادماه، هجدهمین سفر شهرستانی سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به همراه معاونین و […]

کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان، در هجدهمین سفر شهرستانی خود، صبح امروز ۱۱ خردادماه به شهرستان لنجان رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز یازدهم خردادماه، هجدهمین سفر شهرستانی سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان به همراه معاونین و هیئت همراه به شهرستان لنجان رقم خورد.

در برنامه‌های این سفر، ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام شهرستان لنجان، بازدید از مجتمع‌های بلندمرتبه و پروژه‌های اقدام ملی و مسکن مهر فولادشهر، بازدید از شهرک حمل‌ونقل، شهرک مشاغل مزاحم شهری و ساختمان پارک سوار زرین شهر، کلنگ زنی طرح نهضت ملی و ایستگاه هواشناسی باغبهادران، افتتاح زیرگذر زمان آباد – چرمهین – کچوئیه، همچنین ملاقات مردمی، جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان، بازدید از شرکت فولاد سبا و دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و امنیت شهرستان جای دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز طی دو جلسه مجزا با بخشداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان با دو محوریت بررسی (مسائل شهری و روستایی) شهرستان لنجان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

همچنین بازدید از کارگاه تولید خازن، گلخانه و پرورش ماهی در روستای کچوئیه و برگزاری نشست با فعالان اقتصادی (صنعتگران، کشاورزان و اصناف شهرستان لنجان) از جمله برنامه‌های معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در شهرستان لنجان خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز با نخبگان فرهنگی و اجتماعی شهرستان لنجان دیدار و بدون واسطه گفتگو خواهد کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان نیز ضمن برگزاری جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان با کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان لنجان دیدار و گفتگو خواهد کرد.