افزایش تبلیغات محیطی در جزیره قشم باهدف راهنمایی و تسهیل سفر گردشگران رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از افزایش تبلیغات محیطی در سطح جزیره باهدف راهنمایی و تسهیل سفر گردشگران خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان […]

افزایش تبلیغات محیطی در جزیره قشم باهدف راهنمایی و تسهیل سفر گردشگران

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از افزایش تبلیغات محیطی در سطح جزیره باهدف راهنمایی و تسهیل سفر گردشگران خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، حسین مرادی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه امسال ورود گردشگران به جزیره نسبت به سال قبل افزایش داشته است، تبلیغات محیطی را به‌منظور افزایش اطلاع‌رسانی و رفاه حال گردشگران افزایش داده‌ایم.

وی ادامه داد: از آغاز ستاد اجرایی خدمات سفر تا ششم فروردین‌ماه، ۶ هزار متر بنر اطلاع‌رسانی جاذبه‌های قشم، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان چاپ و در سطح شهر نصب شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم یادآور شد: همچنین چاپ بروشورهای اطلاع‌رسانی به‌منظور آگاهی گردشگران از جاذبه‌های جزیره، اماکن اقامتی، تفریحی و خدماتی نیز در دستور کار این کمیته قرار داشته و تاکنون نزدیک به ۱۰۰ هزار بروشور چاپ و در مبادی ورودی جزیره توزیع شده است.

مرادی با اشاره به چاپ استیکرهای راهنمای قشم گردی، اظهار کرد: تمام اطلاعات مربوط به جزیره قشم اعم از نقشه، مشخصات جاذبه‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی، شماره تماس و نشانی اماکن اقامتی، تجاری و تفریحی روی پرتال اطلاع‌رسانی ستاد سفر قشم قرار گرفته و گردشگران با اسکن بارکد مندرج روی استیکرهای راهنمای قشم گردی می‌توانند به‌صورت آنلاین به این اطلاعات دست یابند.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات و فضای مجازی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، ادامه داد: به‌منظور رفاه حال گردشگران نزدیک به ۱۵۰ هزار استیکر نیز چاپ شده و در مبادی ورودی در اختیار گردشگران قرار گرفته است.

وی همچنین از راه‌اندازی مرکز تماس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم خبر داد و اضافه کرد: مرکز تماس تلفنی این ستاد با شماره تلفن ۰۷۶-۳۵۲۵۲۰۰۰ از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ آماده پاسخگویی به گردشگران، مسافرامرکز تماس قشمن نوروزی و قشموندان است.

مرادی در پایان خاطرنشان کرد: علاوه بر اقداماتی که در بالا ذکر شد، تولید محتوای گسترده‌ای در قالب خبر، گزارش، کلیپ، اینفوگرافی، موشن گرافی و فیلم انجام شده و در رسانه‌های رسمی و فضای مجازی منتشر و موجب آشنایی بیشتر هم‌وطنان با جزیره جهانی قشم شده است