یادواره شهدای مهندس استان اصفهان برگزار می‌شود فردا پنجشنبه یادواره شهدای مهندس استان اصفهان با سخنرانی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد کیانی با تأکید بر آثار زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در تقویت روحیه مقاومت مردم، از برگزاری یادواره شهدای مهندس استان اصفهان در […]

یادواره شهدای مهندس استان اصفهان برگزار می‌شود

فردا پنجشنبه یادواره شهدای مهندس استان اصفهان با سخنرانی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد کیانی با تأکید بر آثار زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در تقویت روحیه مقاومت مردم، از برگزاری یادواره شهدای مهندس استان اصفهان در روز پنجشنبه دوم آذر ماه بدین منظور خبر داد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان اصفهان تصریح کرد: این یادواره ساعت ۹ صبح در مکان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس واقع در چهار راه علامه امینی، جنب باغ غدیر برگزار خواهد شد و سخنران آن سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، خواهد بود.

وی تقدیر از خانواده‌های معظم شهدای مهندس دفاع مقدس و مدافع حرم، شعرسرایی، رونمایی از پرچم هیئت شهدای مهندس و غیره را از دیگر برنامه‌های این مراسم برشمرد.

کیانی خاطرنشان کرد: در این زمان که با فعال شدن ملت‌های منطقه و پیوستن ایشان به جبهه مقاومت، استکبار جهانی در تنگنا قرار گرفته است و جنگ غزه نیز ضعف جبهه باطل در برابر مقاومت را ثابت کرد، افزایش روحیه استکبارستیزی و مقاومت مردم برای برداشتن گام نهایی تا رسیدن به قله ضروری است