آماده‌باش ۷۵ اکیپ برای مدیریت بارش‌ها و پیشگیری از آب‌گرفتگی در شهر معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان از آماده‌باش اکیپ‌های خدمات‌شهری همزمان با بارش باران در نقاط مختلف شهر خبر داد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی بقایی با اعلام این خبر گفت: […]

آماده‌باش ۷۵ اکیپ برای مدیریت بارش‌ها و پیشگیری از آب‌گرفتگی در شهر

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان از آماده‌باش اکیپ‌های خدمات‌شهری همزمان با بارش باران در نقاط مختلف شهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، مهدی بقایی با اعلام این خبر گفت: باتوجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی درخصوص بارش باران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری، کلیه اکیپ‌های ستاد بحران و سیلاب که شامل ۷۵ اکیپ ۵ نفره در سطح مناطق است، از صبح امروز ۲۵ بهمن‌ماه به حالت آماده‌باش درآمده و با شروع بارش‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.
او افزود: فعالیت این اکیپ‌ها تا فردا ظهر که بارندگی‌ها به پایان می‌رسد، ادامه دارد.
معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه همه عوامل و نیروهای مربوطه با هدف خدمت‌رسانی در این زمینه در سطح شهر حضور دارند، خاطرنشان کرد: هر مشکلی در زمینه آبگرفتگی و بارش‌ها در شهر علاوه بر بررسی شکایات از طریق سامانه تلفنی ۱۳۷، به‌وسیله دوربین‌های سطح شهر نیز رصد می‌شود و‌ مورد پیگیری قرار می‌گیرد تا پس از اعلام به مناطق و بخش‌های مربوطه به سرعت برطرف شود.
او خاطرنشان کرد: تا این لحظه از نظر آبگرفتگی مشکل یا حادثه‌ای رخ نداده است اما بارش شدید باران و کاهش سرعت عبور و مرور منجر به بروز ترافیک خصوصا در گلوگاه‌های پرتردد شهر شده است.
بقایی تاکید کرد: اکیپ‌های خدمات شهری هم‌اکنون آمادگی کامل دارند تا در صورت اعلام شکایت از جانب شهروندان به سرعت به منطقه مورد نظر اعزام شوند.