بازدید از پروژه دیوار حائل جاده اصلی سرو آباد _مریوان/ افزایش هر ساله آمار تصادفات در جاده های کردستان دبیر نهضت اجتماعی جوانان (قرارگاه بقیه الله) استان کردستان به همراه دادستان وشهردار سروآباد از پروژه دیوار حائل جاده این شهرستان بازدید کردند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عطااله امینی دبیر نهضت […]

بازدید از پروژه دیوار حائل جاده اصلی سرو آباد _مریوان/ افزایش هر ساله آمار تصادفات در جاده های کردستان

دبیر نهضت اجتماعی جوانان (قرارگاه بقیه الله) استان کردستان به همراه دادستان وشهردار سروآباد از پروژه دیوار حائل جاده این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ عطااله امینی دبیر نهضت اجتماعی جوانان (بقیه الله) استان کردستان در این بازدید ضمن تشکر ویژه از پیگیرهای دادستان شهرستان سر وآباد اظهار کرد:جاده اصلی سروآباد _ مریوان به دلیل پروژه دیوار حائل حدود شش ماه است که ریزش کرده و خطرات جدی تصادف را به دنبال دارد.

امینی گفت: با توجه به غیر بومی بودن دادستان محترم شهرستان سرو آباد بصورت جهادی در جهت رفع مشکلات مردم پای کار است و در راستای امنیت اجتماعی مردم این منطقه با تمام قوا فعالیت دارد.

دبیر نهضت اجتماعی جوانان استان کردستان با اشاره به امنیت و آسایش شهروندان در حوزه تردد، افزود: جاده های کردستان هر ساله آمار زیادی از تصادفات ومرگ و میر را به خود اختصاص میدهد.

امینی به حضور زائرین اربعین در مرز باشماق مریوان در آینده نزدیک اشاره کرد وگفت: با پیگیری های ویژه دادستان محترم ودعوت ایشان از شهردار سروآباد،درتلاشیم در اسرع وقت این مشکل رفع شود تا شهروندان و رانندگان عزیز با امنیت کامل در شبانه روز تردد کنند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان