برگزاری پویش بزرگ قرآنی ” زندگی با آیه ها ” در شهرستان آران و بیدگل پویش بزرگ قرآنی ” زندگی با آیه ها ” همراه با مسابقات روزانه در ماه مبارک رمضان و جوایز نفیس در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی […]

پویش بزرگ قرآنی ” زندگی با آیه ها ” همراه با مسابقات روزانه در ماه مبارک رمضان و جوایز نفیس در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان؛روح الله قربانی گفت: پویش بزرگ قرآنی ” زندگی با آیه ها ” همراه با مسابقات روزانه در ماه مبارک رمضان و جوایز نفیس با همکاری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان آران و بیدگل، شهرداری آران و بیدگل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل در شهرستان آران و بیدگل برگزار می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: طرح زندگی با آیه ها (مسطورا) یک طرح کشوری بوده که هیچ ارگانی مستقیم مجری اش نیست و با هم افزایی در شهرستان ها اجرا میشود و چشم انداز آن اینست که در طول ۳ سال ۱۵۰ فراز قرآنی(برگرفته از متن کتاب اندیشه های کلی رهبری ) در کشور خوانده شود، حفظ شود، مفاهیمش بیان شود و تبیین شود و بحمدلله امسال ۳۰ فراز منتخب انتخاب شده که در حال انجام می باشد.

خاطر نشان می شود: نحوه شرکت در طرح کشوری به این روش است که که بعد از ارسال عدد به سامانه و ثبت نام از طریق ارسال لینک امکان شرکت در مسابقات فراهم می شود.