مبارازن سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با نظامیان ارتش رژیم اسرائیل در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن درگیر شدند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از شبکه فلسطین الیوم، گردان نابلس وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای […]

مبارازن سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با نظامیان ارتش رژیم اسرائیل در شهر نابلس در کرانه باختری رود اردن درگیر شدند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از شبکه فلسطین الیوم، گردان نابلس وابسته به سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای اشغالگر را در اطراف اردوگاه بلاطه در شهر نابلس هدف تیراندازی شدید و مستقیم مبارزان این گردان قرار گرفتند.

در این بیانیه آمده است: ما صبح امروز چهارشنبه نفوذ یک واحد ویژه ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف اردوگاه بلاطه را رصد کرده و با آنها از فاصله صفر درگیر شدیم و توانستیم تعدادی از آنها را کشته یا زخمی کنیم.

این بیانیه همچنین از شهروندان فلسطینی در منطقه خواست که فیلم های دوربین های مداربسته را پاک کنند تا اشغالگران با استفاده از آنها نتوانند مبارزان فلسطینی را شناسایی کنند.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن عملیات ضد صهیونیستی در طول ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته است؛ به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.