رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و دفاتر تعویض پلاک اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک استان اصفهان با توجه به ابلاغ دولت به دلیل گرمای بی سابقه هوا […]

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تعطیلی مراکز شماره‌گذاری و دفاتر تعویض پلاک اصفهان در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان اظهار داشت: مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک استان اصفهان با توجه به ابلاغ دولت به دلیل گرمای بی سابقه هوا تعطیل است.

وی با بیان اینکه از شهروندان درخواست‌ می‌شود به این مراکز مراجعه نکنند، افزود: آن دسته از شهروندانی که در تاریخ‌های یازدهم و دوازدهم‌ مرداد ماه نوبت اینترنتی داشته‌اند مجددا از طریق سایت راهور ۱۲۰ برای روزهای دیگر نوبت دریافت کنند.

محمدی تصریح کرد: شهروندانی که دارای نوبت اینترنتی بوده و مدت وکالت آنان برای نقل و انتقال خودروهایشان در تاریخ های ۱۱ و۱۲ مرداد ماه به واسطه تعطیلی مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی منقضی شده است؛ صرفاً در روز شنبه و یکشنبه ۱۴ و ۱۵ مرداد ماه مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: بعد از تاریخ مذکور این دسته از وکالت‌نامه ها از درجه اعتبار ساقط و هیچ گونه خدماتی به آنها ارائه نخواهد شد