خدمات دولت در دهه فجر برای مردم تبیین شود فرماندار شهرستان سنندج گفت:خدمات دولت و نظام در این شهرستان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست لذا دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین این خدمات است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسن عسکری در جلسه شورای معاونین فرمانداری سنندج با تبریک […]

خدمات دولت در دهه فجر برای مردم تبیین شود

فرماندار شهرستان سنندج گفت:خدمات دولت و نظام در این شهرستان قابل قیاس با قبل از انقلاب نیست لذا دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین این خدمات است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حسن عسکری در جلسه شورای معاونین فرمانداری سنندج با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار داشت:این دهه یادآور سرنگونی رژیم طاغوت و پیروزی حکومتی بر مبنای دین اسلام و ارزش‌های اسلامی است.

فرماندار شهرستان سنندج بر نظم‌بخشی به کارها و اقدامات تاکید کرد و با یادآوری خدمات فراوان نظام و دولت در این شهرستان، دهه فجر را بهترین فرصت برای تبیین این خدمات دانست.

عسکری همچنین ارتباط با اقشار مختلف مردم را مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: ارتباط با مردم موجب می‌شود ضمن آشنایی با مطالبات و خواسته‌های آنان، مسیر خدمتگزاری و حل مشکلات را تسهیل می‌کند.
وی در ادامه با یادآوری پیش‌بینی برنامه‌هایی برای ایام الله دهه فجر در شهرستان، خواستار دخیل‌دادن مردم در مراسمات و جشن‌های مردمی شد.