معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه سامانه جامع اسکان، اقدامی راهبردی برای ارائه خدمات بهتر به حجاج است، گفت: نخستین مرحله فراخوان هتل‌های مکه و مدینه برای حجاج ایرانی اجرایی و در حال برنامه ریزی برای اسکان زائران حج ۱۴۰۲ با ارائه بهترین خدمات به آنان هستیم. به […]

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با تاکید بر اینکه سامانه جامع اسکان، اقدامی راهبردی برای ارائه خدمات بهتر به حجاج است، گفت: نخستین مرحله فراخوان هتل‌های مکه و مدینه برای حجاج ایرانی اجرایی و در حال برنامه ریزی برای اسکان زائران حج ۱۴۰۲ با ارائه بهترین خدمات به آنان هستیم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، اکبر رضایی با بیان اینکه هم اکنون برنامه ریزی های اجرایی برای حج تمتع ۱۴۰۲ و اسکان حجاج ایرانی در دست اقدام است، اظهار داشت: با توجه به بازنگری صورت گرفته در فرایندهای اجرایی حج در حوزه اسکان و با هدف بروز رسانی بانک اطلاعات مسکن و توسعه در تعداد افرادی که آمادگی دارند می توانند در حوزه اسکان همکاری داشته باشند، این برنامه ریزی ها در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مختلف و کار کارشناسی انجام شده و لحاظ شدن نظریه کارشناسان و مسئولین مرتبط در این حوزه در سازمان و بعثه مقام معظم رهبری و اعمال نظرات کارشناسی، افزود: بحمدالله موضوع فراخوان هتل های حج سال ۱۴۰۲ در مکه مکرمه و مدینه منوره برای اولین بار از طریق سامانه جامع مسکن به مرحله اجراء در آمد است.

آگهی فراخوان هتل ها از طریق نشریات عربستان اطلاع رسانی شده است

وی افزود: مرحله اول آگهی فراخوان هتل ها از طرق یکی از روزنامه های داخلی در عربستان درج و مراتب از طریق سامانه و سایت های رسمی و مجازی نیز به هتلداران و مستثمرین هتل ها اطلاع رسانی شده و در حال انجام است.

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت تصریح کرد: مقرر است از روز ۱۵ ربیع الثانی (روز چهارشنبه) بمدت دو هفته این فراخوان برای افراد متقاضی شرکت در فراخوان قابل دسترسی باشد.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون اقدامات اجرایی به جهت خدمت رسانی هرچه بهتر به حجاج کشورمان انجام می گیرد و در این ارتباط از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.