خدما‌ت‌رسانی ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در طرح سرویس مدارس سنندج/جابجایی رایگان دانش‌آموزان در نخستین روز سال تحصیلی شهردار سنندج گفت: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس و ۲۵۰ دستگاه تاکسی در طرح سرویس مدارس در سنندج ارائه خدمت می کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سیدانور رشیدی درنشست شورای آموزش […]


خدما‌ت‌رسانی ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس در طرح سرویس مدارس سنندج/جابجایی رایگان دانش‌آموزان در نخستین روز سال تحصیلی


شهردار سنندج گفت: ۱۱۰ دستگاه اتوبوس و مینی بوس و ۲۵۰ دستگاه تاکسی در طرح سرویس مدارس در سنندج ارائه خدمت می کنند.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سیدانور رشیدی درنشست شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان در سنندج، اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در راستای رفاه حال دانش آموزان تمهیدات لازم را برای ساماندهی سرویس‌های مدارس در دستور کار قرار می‌دهد.
شهردار سنندج خاطرنشان کرد: در همین راستا از ابتدای مرداد ماه جلسات متعددی با شرکت‌های مینی‌بوس‌رانی سطح شهر برای ثبت نام برای سرویس‌دهی مدارس انجام شد.
رشیدی افزود: در مجموع ۱۰۰ دستگاه مینی‌بوس، ۱۰ دستگاه اتوبوس، ۱۰ آژانس تاکسی تلفنی درون شهری در طرح سرویس مدارس در سنندج ارائه خدمت می‌کنند.
وی تصریح کرد: در نخستین روز از بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت رایگان به دانش‌آموزان و دانشجویان خدمات ارائه می‌کند.
به گفته شهردار سنندج، باهدف نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد سرویس‌های مدارس کمیته نظارت متشکل از واحد بازرسی این سازمان و راهنمایی و رانندگی تشکیل شده و به صورت هفتگی از سرویس مدارس سرکشی خواهد شد.


کویستان عبدالحکیمی