به همت مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران از اپلیکیشن این پایگاه خبری رونمایی می شود. مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه به زودی ازاپلیکیشن پایگاه خبری شهید یاران رونمایی می شود اظهار داشت: جهت دسترسی آسان هموطنان عزیز به اخبار و ویدیو ها و […]

به همت مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران از اپلیکیشن این پایگاه خبری رونمایی می شود.

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه به زودی ازاپلیکیشن پایگاه خبری شهید یاران رونمایی می شود اظهار داشت: جهت دسترسی آسان هموطنان عزیز به اخبار و ویدیو ها و مطالب این پایگاه خبری و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایثار اجتماعی این اپلیکیشن در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.

وی از استقبال گسترده خبرنگاران کودک و نوجوان از طرح وصیت نامه خوانی شهدا خبردادو اذعان کرد: بحمدالله این طرح بسیار موفق بوده ودر سراسر کشور مورد استقبال کودکان و نوجوان قرار گرفته و تمامی کلیپ های ارسالی از سوی خبرنگاران کودک و نوجوان به علاوه سایر اخبار و ویدیوها و تصاویر در اپلیکیشن این پایگاه خبری قرار می گیردوهموطنان عزیز می توانند آنها را مورد مطالعه و بازدید قرار دهند.

شایان ذکر است پایگاه خبری شهید یاران، پایگاهی جهت پوشش اخبار ملی و بین المللی به ویژه خبرهای مرتبط با شهید و شهادت و مسائل و مشکلات ایثارگران می باشد.