اسرائیل از بعد انقلاب اسلامی تا امروز یک پیروزی نداشت/ غزه و حماس هر دو با پیروزی خواهند ماند معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اسرائیل از بعد پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز یک پیروزی نداشته است، شعار محوری رژیم صهیونیستی را در این جنگ. غزه بدون حماس و حماس بدون غزه […]

اسرائیل از بعد انقلاب اسلامی تا امروز یک پیروزی نداشت/ غزه و حماس هر دو با پیروزی خواهند ماند

معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اسرائیل از بعد پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز یک پیروزی نداشته است، شعار محوری رژیم صهیونیستی را در این جنگ. غزه بدون حماس و حماس بدون غزه دانست و گفت: غزه و حماس هر دو خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محسن کاظمی روز سه شنبه در نشست خبری با موضوع سومین اجلاسیه مجمع جهانی مستضعفین، اظهار کرد: از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز اسرائیل یک پیروزی نداشت اما قبل از انقلاب، پیروزی های فراوان داشت و دولت های بسیاری را شکست داد. از بعد انقلاب نه تنها یک پیروزی نداشت بلکه فقط به دنبال حفظ کردن خود بود.

وی افزود: امام راحل فرمودند انقلاب ما انفجار نور بود و امروز هنوز تلالو انفجار نور را داریم ملاحظه می کنیم و این تلالو حتی بیشتر از قبل شد.

معاون بین الملل سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با شعار محوری غزه بدون حماس و حماس بدون غزه وارد جنگ با فلسطین شد، خاطرنشان کرد: آنها بدانند هیچکدام از این دو محقق نخواهد شد.

وی ادامه داد: به همت خود مردم فلسطین و مردم به پا خاسته دنیا این اتفاق نخواهد افتاد و غزه و حماس هر دو با پیروزی خواهند ماند.

کاظمی یادآور شد: به جایی رسیدیم که کوچکترین گروه مقاومت، رژیم اشغالگر را به این صحنه و شکستی کشاند که بقول مقام معظم رهبری غیرقابل ترمیم است.

در بیان حقیقت جنابات استکبار کوتاهی کردیم
معاون سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اظهارات یکی از وزیران اسرائیل مبنی بر تهدید به بمباران اتمی غزه و ایران گفت: با توجه به فضای رسانه و انتشار سریع آن، این مقام از موضع خود عقب نشینی کرد.

وی افزود: از حقیقت های رو نشده و نهفته مانند داشتن سلاح های هسته ای و اتمی توسط داعیه داران حقوق بشر باید رو شود. اگر کل این حقیقت ها احصا شود و بیماری هایی که توسط اینها با تولید سلاح های هسته ای اشاعه داده می شود اعلام شود دنیا، استکبار را بهتر می شناخت که چنین نشد و در این زمینه کوتاهی کردیم