جهاد تبیین مقدمه‌ای برای اصلاح و تحول در جامعه و افزایش حس اعتماد مردم به نظام است مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ظهر امروز در دوره آموزشی و نشست تخصصی عملکرد جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه و بین الملل که در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه در اداره کل […]

جهاد تبیین مقدمه‌ای برای اصلاح و تحول در جامعه و افزایش حس اعتماد مردم به نظام است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان ظهر امروز در دوره آموزشی و نشست تخصصی عملکرد جمهوری اسلامی ایران در عرصه منطقه و بین الملل که در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه در اداره کل کار استان برگزار شد، گفت: جهاد تبیین مقدمه‌ای برای اصلاح و تحول در جامعه و افزایش حس اعتماد مردم به نظام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرزاد پیشکاری در این نشست که با حضور دکتر حبیب‌زاده، هادی سیاسی ویژه کشور و مدرس این دوره آموزشی برگزار شد، با اشاره به شهادت مردم مظلوم غزه، حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد و با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به پایان دوره خود نزدیک شده است، خواستار پشتیبانی همه جانبه از مردم فلسطین شد.

پیشکاری با بیان اینکه امروزه دشمنان با تمام توان در راستای ترویج ناامیدی، یاس و بی‌اعتمادی و ناکارآمدی در میان مردم ایران تلاش می‌کنند، گفت: جهاد تبیین بهترین ابزار برای خنثی کردن این تلاش ها و توطئه های دشمن است.

پیشکاری نقش رسانه‌ها را در جهاد تبیین، نقشی با اهمیت و خنثی‌کننده ترفند دشمنان عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم و پل ارتباط بین مردم و مسئولان می‌توانند سربازان خط مقدم در جهاد تبیین و نقطه مقابله با تحریف، تخریب و ناامید آفرینی دشمنان باشند.

مدیر کل کار کردستان با اشاره به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کشور، به دو سفر استانی رئیس جمهور به کردستان و اهتمام دولت سیزدهم در توسعه، عمران و آبادانی این استان اشاره کرد و گفت: با اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان شاهد تحولات چشمگیر در عرصه خدمات‌رسانی در این استان بوده ایم که موجبات خرسندی مردم کردستان را نیز فراهم کرده است.

پیشکاری به قرارگاه استانی امید آفرینی و جهاد تبیین در بین ادارات و دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان اشاره کرد و گفت: بیان خدمات نظام و دولت از مهمترین اولویت های مدیران عضو شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان است.

دکتر حبیب زاده، هادی سیاسی ویژه کشور و مدرس این دوره آموزشی نیز با بیان اینکه دشمن به دنبال اختلاف بین اقشار مختلف مردم و تبدیل زشتی‌ها به زیبایی‌ها است، اظهار داشت: دشمنان از طریق جنگ روانی و جنگ شناختی بستری برای ناامید کردن مردم فراهم می‌کنند که با آموزش صحیح جهاد تبیین و تشریح و روشنگری خدمات دولت و نظام، می توان نقشه آنان را نقش بر آب کرد.

🔴