حمایت کمیته امداد کردستان از ۲۰ هزار دانشجو و دانش آموزدیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان مدیر کل کمیته امداد در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان از حمایت این نهاد از ۲۰ هزار دانشجو و دانش آموز خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی در دیدار با رئیس دانشگاه […]

حمایت کمیته امداد کردستان از ۲۰ هزار دانشجو و دانش آموز
دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان

مدیر کل کمیته امداد در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان از حمایت این نهاد از ۲۰ هزار دانشجو و دانش آموز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رضا طوسی در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان کردستان عنوان کرد: یکی از سرفصل های خدمات این نهاد کمک به تحصیل مددجویان است که به صورت مستمر و تا پایان تحصیل از این نهاد، خدمات تحصیلی می گیرند.

وی افزود:هم اکنون ۲۰ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند و کمیته امداد در تمامی مقاطع تحصیلی از این محصلان حمایت می کند.

طوسی گفت: در کنار خدمات تحصیلی اجرای برنامه های آموزشی، ورزشی، سیاحتی، مهارت های زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی برای این افراد اجرا می شود.

وی تصریح کرد: همچنین برگزاری دوره های شغلی و فنی و کارآفرینی از دیگر برنامه های این نهاد برای فرزندان محصل مددجو است و تلاش می شود با استعداد سنجی و آموزش های لازم، این افراد را به سمت مشاغل فنی و مناسب هدایت کنیم.

مدیر کل کمیته امداد کردستان گفت: در زمینه کمک به دانش آموزان پشت کنکوری نیز از طریق معرفی به آموزشگاه های مرتبط اقدام می شود.

وی ادامه داد: سال گذشته ۱۶ نفر و امسال نیز ۷۸ نفر از فرزندان مددجو از طریق دانشگاه فرهنگیان قبول و به این دانشگاه ورود پیدا کرده اند.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان