سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اکثر دانشجویان دستگیرشده با پیگیری‌های وزارت علوم و دستگاه‌های امنیتی آزاد شدند، اعلام کرد: کلاس‌های درس در دانشگاه‌های کشور به صورت حضوری برگزار شده است و به همین شکل ادامه خواهد یافت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از گروه علم و آموزش ایرنا، […]

سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اکثر دانشجویان دستگیرشده با پیگیری‌های وزارت علوم و دستگاه‌های امنیتی آزاد شدند، اعلام کرد: کلاس‌های درس در دانشگاه‌های کشور به صورت حضوری برگزار شده است و به همین شکل ادامه خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از گروه علم و آموزش ایرنا، دکتر علی شمسی پور روز یکشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت: با تلاش وزیر علوم و همکاری دستگاه‌های امنیتی و قضایی اکثر دانشجویان دستگیرشده در ناآرامی‌های اخیر آزاد شدند. رایزنی ها برای آزادی مابقی آنها ادامه دارد.

وی همچنین نوشته است: کلاس‌های درس در دانشگاه‌های کشور به صورت حضوری برگزار شده است و به همین شکل ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، هفتم مهرماه جاری شمسی پور از حضوری شدن کلاس‌های درس همه دانشگاه‌های کشور از ابتدای هفته جاری (۹ مهرماه ۱۴۰۱) خبر داده بود. بر همین اساس از روز گذشته کلاس های بسیاری از دانشگاه ها به صورت حضوری برگزار شده است.
پیش از این نیز محمدعلی زلفی گل وزیر علوم تاکید کرده بود که سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به صورت کاملاً حضوری است و آموزش مجازی برای سال تحصیلی جدید وجود نخواهد داشت