اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در نشستی صمیمانه با حسین ایزدی شهردار و نور الله صیدایی رئیس شورای شهر فولادشهر دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی مخابرات استان اصفهان، در دیدار مدیر مخابرات اصفهان با مسئولین شهری فولادشهرحضار ضمن استماع آخرین وضعیت ارتباطی مخابراتی […]

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در نشستی صمیمانه با حسین ایزدی شهردار و نور الله صیدایی رئیس شورای شهر فولادشهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی مخابرات استان اصفهان، در دیدار مدیر مخابرات اصفهان با مسئولین شهری فولادشهرحضار ضمن استماع آخرین وضعیت ارتباطی مخابراتی فولادشهر به بررسی مشکلات و دغدغه های پیش روی مخابرات برای توسعه زیر ساخت های و ارائه سرویس های مخابراتی از جمله توسعه ارتباطات در مسکن مهر این شهر پرداختند.

گفتنی است؛ رضا سعادت معاون مالی پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان و علی سلیمیان رئیس اداره مخابرات فولادشهر نیز در این نشست حضور داشتند.

فولادشهر، شهری جدید در شهرستان لنجان از توابع استان اصفهان است که بیشترین جمعیت را در این شهرستان دارد.

این شهر در ۲۸ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان در مجاورت محور ارتباطی اصفهان- شهرکرد قرار دارد و از شمال به شهرستان فلاورجان، از جنوب به اراضی زرین‌شهر، از شرق به کوه نمک و از غرب به رشته کوه پنجی محدود می‌باشد.

این شهر، ششمین شهر پرجمعیت استان اصفهان می باشد که در زمان انقلاب و در دهه اول پس از آن، با وقوع تحولات سیاسی و اجتماعی عمیق و خصوصا وقوع و تبعات جنگ تحمیلی و هجوم و اسکان مهاجران جنگ تحمیلی در بخشی از بنا های ساخته شده و یا در حال احداث شهرک و نیز سیاست کارخانه ذوب آهن، هویت شهرک مذکور با کسب امتیازات و ویژگیهای سیاسی و اداری شهری و با افتتاح شهداری فولادشهر در سال ۱۳۷۲ رسما به جرگه شهر های تحت اداره وزارت کشور دار آمد.