چهارراه ابن سینا به به طور موقت میدان می‌شود معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای طرح ترافیکی و عملیات اجرایی قطار شهری در ایستگاه ابن سینا، این چهارراه به صورت یک میدان در می‌آید و در مرکز آن عملیات عمرانی انجام می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره […]

چهارراه ابن سینا به به طور موقت میدان می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: برای طرح ترافیکی و عملیات اجرایی قطار شهری در ایستگاه ابن سینا، این چهارراه به صورت یک میدان در می‌آید و در مرکز آن عملیات عمرانی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حسین حق‌شناس با تأکید بر توجه مدیریت شهری اصفهان به ترویج حمل‌ونقل همگانی پاک اظهار کرد: در حال حاضر خط یک متروی اصفهان در حال بهره‌برداری و خط دوی آن نیز در حال احداث است.

به گفته حق شناس مراحل احداث خط دوی قطار شهری از پایانه دارک تا ایستگاه خیابان مدرس نجفی در حال انجام است و محل تبادل آن با خط یک مترو در در مرکز شهر واقع در «میدان امام حسین (ع)» قرار دارد.

آنطور که معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خبر داده، ایستگاه‌های چهارراه ابن‌سینا و میدان امام علی(ع) پس از تأمین اعتبار، انجام مناقصه و انتخاب پیمانکار در آستانه عملیات اجرایی قرار گرفته و برای طرح ترافیکی و عملیات اجرایی قطار شهری، چهارراه ابن‌سینا به صورت یک میدان در می‌آید که در مرکز آن عملیات عمرانی انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در مرکز میدان امام علی (ع) در قسمت زیرگذر عملیات عمرانی انجام می‌شود و اطراف این میدان برای عبور و مرور کامیون‌ها محصور خواهد شد.

وی افزود: عملیات عمرانی ایستگاه‌های ابن‌سینا و امام علی (ع) پس از خروج دستگاه حفاری زیرزمینی تی.بی.ام از مرکز چهارراه ابن‌سینا تا سه سال آینده به اتمام می‌رسد.