فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از کشف محموله لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد. و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود رضا صادقی بیان داشت. در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، مأموران انتظامی مستقر در ایست. و بازرسی شهید رئیسیان حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک و جهت بررسی دقیق تر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته. و ۷ دستگاه سرخ کن، ۲۱ دستگاه جاروبرقی، ۲۴ دستگاه مخلوط کن و ۱۹دستگاه آبمیوه گیری خارجی قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی. و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم با اشاره به اینکه ارزش کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان مربوطه دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است. تصریح کرد: در این راستا فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.