رئیس‌جمهور گفت: امروز اتحاد برای ما نه یک تاکتیک بلکه راهبرد و استراتژی اساسی است. مقتدای بصیرت‌آفرین ما امام خامنه‌ای همواره بر این راهبرد تأکید کردند که وحدت و اعتصام به ریسمان الهی امروز یک ضرورت است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز طی […]

رئیس‌جمهور گفت: امروز اتحاد برای ما نه یک تاکتیک بلکه راهبرد و استراتژی اساسی است. مقتدای بصیرت‌آفرین ما امام خامنه‌ای همواره بر این راهبرد تأکید کردند که وحدت و اعتصام به ریسمان الهی امروز یک ضرورت است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز طی سخنانی در افتتاحیه سی و ششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ضمن تبریک ولادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و خوشامد به میهمانان این اجلاس از سراسر کشورهای اسلامی و سایر کشورهای جهان، اظهار داشت: همگی در این مراسم گرد هم آمدند تا چه راهکارهایی برای ارتقای وحدت در امت اسلامی باید به‌کار گرفته شود و پیش‌بینی‌ها و پیشگیری از تفرقه و جدایی انجام بگیرد.

وی با تقدیر از مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برای ترتیب دادن این اجلاس افزود: اسلام می‌‌تواند همه نیازهای بشر را پاسخگو باشد؛ انسان معاصر می‌تواند با اتکا به خدا و اعتماد به نفس و آموخته‌های دینی زندگی سعادتمندی را برای خود رقم بزند. نگاه به جامعیت دین و پاسخگو بودن دین به نیازهای انسان معاصر، به انسان قوت و قدرتی می‌دهد که بتواند مقابل فرهنگ‌ها، تهاجم‌های فرهنگی، نسخه‌های ارائه‌شده از غرب و شرق که تناسبی با زندگی دین‌مدارانه ندارد ایستادگی کند.