مرکز تجاری ایران و قطر با هدف ارتقای روابط تجاری و اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور قطر تحت نظر سازمان توسعه تجارت ایران تشکیل گردیده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هدف اصلی این مرکز، بر اساس توافقات به عمل آمده مسئولین عالیرتبه دو کشور، ترویج، پرورش و کمک به توسعه […]

مرکز تجاری ایران و قطر با هدف ارتقای روابط تجاری و اقتصادی بین جمهوری اسلامی ایران و کشور قطر تحت نظر سازمان توسعه تجارت ایران تشکیل گردیده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هدف اصلی این مرکز، بر اساس توافقات به عمل آمده مسئولین عالیرتبه دو کشور، ترویج، پرورش و کمک به توسعه روابط تجاری بین ایران و قطر و سایر جوامع بین المللی از طریق تشکیل بستری است که در آن نمایندگان شاخص تجاری هر دو کشور بتوانند با یکدیگر ملاقات، تبادل نظر و با عقد قرارداد از توانمندی های یکدیگر بهرهمند شوند.
همچنین حسین سلاح ورزی نایب‌رییس اتاق ایران در همایش بزرگ تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و قطر با تاکید بر اینکه بخش خصوصی و اتاق ایران با درک رابطه عمیق سیاسی و استراتژیک بین دو کشور با جدیت به دنبال توسعه روابط تجاری میان ایران و قطر است، گفت: ۱۱ ماه گذشته حجم مبادلات ایران و قطر رشد ۲۲ درصدی داشته است.

سلاح ورزی تاکید کرد پتروشیمی، محصولات کشاورزی، صنایع غذایی، صنایع‌دستی، مصالح ساختمانی و به خصوص خدمات فنی و مهندسی از جمله مزیت‌های مهم تجاری ایران است که می‌تواند نقاط قوت برای حضور در بازار داخلی قطر و همین‌طور صادرات مجدد به کشورهای ثالث باشد.

در همین راستا و با هدف تسهیل حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان برتر کشور در بازار مستعد قطر، شرکت نمایشگاه اصفهان با مجوز رسمی از سازمات توسعه تجارت ایران اقدام به برپایی پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین‌المللی خانه مدرن و دکوراسیون داخلی قطر نموده است.

این رویداد بین‌المللی در مرکز نمایشگاه دوحه از تاریخ ۱۹ الی ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در حوزه فرش ماشینی و دست بافت، مبلمان، روشنایی، صنایع دستی، تجهیزات آشپزخانه و ظروف لوکس پذیرایی است.

کسب اطلاعات بیشتر و رزرو غرفه : ۰۹۱۲۹۴۷۹۲۶۵