دادستان انتظامی سردفتران و دفتریاران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی شد طی حکمی از سوی حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، رضا اعظمی به عنوان دادستان انتظامی سردفتران و دفتریاران این سازمان منصوب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در هفتاد و سومین جلسه شورای […]

دادستان انتظامی سردفتران و دفتریاران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی شد


طی حکمی از سوی حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، رضا اعظمی به عنوان دادستان انتظامی سردفتران و دفتریاران این سازمان منصوب شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در هفتاد و سومین جلسه شورای عالی تحول و تعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دادستان جدید انتظامی سردفتران و دفتریاران این سازمان معرفی شد.

در این مراسم با تقدیر از زحمات “سید عبدالعزیز الیاسی” که پیش از این عهده‌دار این سمت بود و چندی پیش از سوی رئیس سازمان ثبت به‌عنوان مدیرکل امور اسناد و سردفتران این سازمان منصوب شده بود، رضا اعظمی به عنوان دادستان جدید سردفتران و دفتریاران سازمان ثبت منصوب شد.

در این حکم با اشاره به بکارگیری دقیق سیاست‌ها و رهنمود‌های رئیس قوه قضاییه و برنامه‌های راهبردی سازمان ثبت، بر زمینه‌سازی لازم جهت ارائه خدمات مطلوب توآم با سرعت و دقت به مردم با ارتقای سطح کیفی تأکید شده است.

اعظمی پیش از این به‌عنوان معاون قضایی و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان، مستشار دادگاه‌های تجدیدنظر، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان‌های این استان خدمت کرده است.