مقدمات سفر رئیس جمهور به پاکستان آماده می‌شود وزیر امور خارجه ایران با اشاره سفر دور روزه خود به پاکستان اظهار کرد: در این سفر با مقامات ارشد پاکستان در خصوص موضوعات سیاسی، اقتصادی و مرزی و گردشگری گفت‌وگو و رایزنی خواهیم کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین امیرعبداللهیان که به منظور […]

مقدمات سفر رئیس جمهور به پاکستان آماده می‌شود

وزیر امور خارجه ایران با اشاره سفر دور روزه خود به پاکستان اظهار کرد: در این سفر با مقامات ارشد پاکستان در خصوص موضوعات سیاسی، اقتصادی و مرزی و گردشگری گفت‌وگو و رایزنی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حسین امیرعبداللهیان که به منظور یک دیدار رسمی به دعوت همتای پاکستان ی خود، امشب وارد اسلام آباد – پایتخت پاکستان – شد و مورد استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مقامات عالی رتبه وزارت امور خارجه پاکستان قرار گرفت، در جمع خبرنگاران در تشریح اهداف این سفر گفت : از دو روز پیش تیم‌های اقتصادی دو کشور گفت وگوهای خود را در اسلام آباد شروع کرده اند و ما نیز در دیدارهایی که با همتای خود و دیگر مقامات ارشد پاکستان خواهیم داشت، در خصوص موضوعات سیاسی، اقتصادی ومسائل مرزی و گردشگری گفت‌وگو خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم با توجه به تنوع مسائلی که در روابط دو کشور وجود دارد و مشترکات فراوانی که بین ایران و پاکستان است، فصل جدیدی از مناسبات دو کشور درجریان دیدار اخیر آقای رئیسی و نخست‌وزیر پاکستان درمنطقه مرزی پیشین – مند پایه‌گذاری شد.

وزیر امور خارجه همچنین تصریح کرد: در این سفر و ملاقات با مقامات پاکستان درباره زمان سفر آقای رئیسی به پاکستان در آینده، گفت‌وگو و توافق خواهیم کرد