برگزاری کارگاه آموزشی سخنوری و روایتگری پیام آوران ایثار با محوریت(جهاد تبیین) در سنندج کارگاه آموزشی سخنوری و روایتگری پیام آوران ایثار با محوریت(جهاد تبیین) در سنندج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اختتامیه کارگاه آموزشی سخنوری و روایتگری پیام آوران ایثار با محوریت(جهاد تبیین) روز پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ با […]

کارگاه آموزشی سخنوری و روایتگری پیام آوران ایثار با محوریت(جهاد تبیین) در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اختتامیه کارگاه آموزشی سخنوری و روایتگری پیام آوران ایثار با محوریت(جهاد تبیین) روز پنجشنبه ۳۰ آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور مدیر پیام آوران ایثار کشور وگروه راویان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در سالن جلسات مجتمع  باشگاه فرهنگیان استان کردستان در سنندج برگزار شد.

با برگزاری کارگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد تبیین و روایتگری قدرتمندی محقق خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان در این مراسم ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان و روایتگران پیام آور، اظهار داشتند:با برگزاری کارگاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، جهاد تبیین و روایتگری قدرتمندی محقق خواهد شد.

علیرضا شهسواری گفت: برگزاری این دوره از کلاس های آموزشی میتواند در توانمندسازی این مجموعه جهت روایتگری تاثیر گذار باشد و زمینه ساز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گردد

مسئولین دستگاههای فرهنگی با نگاه و حمایت ویژه ای به موضوع ادبیات پایداری بپردازند

باتمانی، مدیر پیام آوران ایثار کردستان نیز، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری کارگاه آموزشی سخنوری و روایتگری پیام آوران ایثاربامحوریت(جهاد تبیین) در استان فرهنگی کردستان اظهار داشتند: که اعضای پیام آوران به عنوان منادیان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حضور چشمگیر در برنامه های مختلف در مدارس ، یادمانهای شهداء و مناسبت ها و ایام الله های مختلف و همچنین برپای موکب در اربعین به نیابت از شهداء و تهیه اقلام فرهنگی توسط پیام آوران فعالیتهای چشمگیری داشته اند.
باتمانی ضمن تشکر وقدردانی از نویسندگان و فعالان حوزه ادبیات پایداری در استان کردستان افزود: زندگی رزمندگان وپیشمرگان مسلمان کرد هر کدام یک رمان، یک فیلم مستند و هنری قوی و ارزشمند است که انتظار داریم مسئولین دستگاههای فرهنگی با نگاه وحمایت ویژه ای به این موضوع مهم و ارزشمند بپردازند و فعالان این حوزه را مورد حمایت، تشویق و دلگرمی قرار دهند.
مدیر پیام آوران ایثار کردستان در پایان سخنان خود گزارشی از فعالیتها و اقدامات پیام آوران ایثار استان کردستان را ارائه داد.


در ادامه سردار حمید اعتماد رئیس اداره پیام آوران ایثار و حجت السلام و المسلمین صادقی و ملایی از اساتید حوزه و دانشگاه به ایراد سخنرانی و اجرای برنامه های سازمانی پیام آوران پرداختند.

در پایان این کارگاه یک روزه، مدیر پیام آوران ایثار کشور به همراه مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان کردستان و مدیر پیام آوران ایثار در استان کردستان از خانواده های شهیدان مدافع امنیت،(شهید غلامرضا بامدی) و خانواده (شهید جواد کاکه جانی) در منزل دیدار وگفت گو کردند.