با حضور فرمانداران شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت وضعیت مشارکت در انتخابات دوره گذشته، اقدامات انجام شده از ابتدای تشکیل کارگروه انتخابات در این شهرستان‌ها و کمیته‌های ذیل کارگروه اجرایی انتخابات بررسی شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، یازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان […]

با حضور فرمانداران شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت وضعیت مشارکت در انتخابات دوره گذشته، اقدامات انجام شده از ابتدای تشکیل کارگروه انتخابات در این شهرستان‌ها و کمیته‌های ذیل کارگروه اجرایی انتخابات بررسی شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، یازدهمین جلسه ستاد انتخابات استان به ریاست محمدرضا جان‌نثاری رئیس ستاد انتخابات استان و با حضور رؤسای کمیته‌های ستاد و فرمانداران حوزه‌های انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت برگزار شد.
مهدی سلیمانی دبیر ستاد انتخابات استان در حاشیه این جلسه بیان کرد: در این نشست فرمانداران حوزه‌های انتخابیه فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت وضعیت مشارکت در انتخابات دوره گذشته، اقدامات انجام شده از ابتدای تشکیل کارگروه انتخابات در این شهرستان‌ها و کمیته‌های ذیل کارگروه اجرایی انتخابات را تشریح کردند.
وی افزود: همچنین چالش‌ها و نگرانی‌هایی که این فرمانداران در حوزه اجرایی انتخابات دارند، مطرح شد.
دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: پس از ابراز نظر فرمانداران و دیدگاه‌های اعضای ستاد، جمع بندی لازم از طرف رئیس ستاد انتخابات استان صورت گرفت.
وی ادامه داد: براساس این جمع بندی، با توجه به اینکه انتخابات در فصل زمستان است و شهرستان‌های مذکور معمولاً در این ایام با بارش برف، باران، سردی هوا و کولاک رو به رو هستند و برخی از نقاط برف گیر استان نیازمند اتخاذ تمهیداتی برای اخذ آرای هموطنان است مقرر شد این مسائل با توجه به تجربیات انتخابات گذشته مورد بررسی قرار بگیرد و تمهیدات لازم جهت اخذ آرای مردم اتخاذ شود.
سلیمانی متذکر شد: از طرفی با توجه به اینکه زیرساخت احراز هویت در انتخابات به صورت الکترونیکی صورت می‌گیرد و باید در سامانه احراز هویت اطلاعات رأی دهندگان ثبت شود مقرر شد، جزئیات نقاطی که احتمالا از لحاظ آنتن دهی دچار مشکل هستند بررسی شود.
وی افزود: در این خصوص بایستی کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان با همکاری فرمانداران نسبت به پیگیری و رفع مشکلات اقدام کنند.
دبیر ستاد انتخابات اضافه کرد: سایر مسائل و مشکلات این شهرستان‌ها نیز توسط فرمانداران جمع بندی و برای پیگیری به ستاد انتخابات استان ارائه خواهد شد