اطلاعیه شماره ۲ فرماندهی انتظامی استان در خصوص طرح نور فرماندهی انتظامی استان کردستان در اطلاعیه ای از مردم عزیز به ویژه بانوان گرامی استان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور تقدیر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در اطلاعیه شماره دو انتظامی کردستان در خصوص طرح نور(عفاف و […]

فرماندهی انتظامی استان کردستان در اطلاعیه ای از مردم عزیز به ویژه بانوان گرامی استان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در اطلاعیه شماره دو انتظامی کردستان در خصوص طرح نور(عفاف و حجاب) آمده است:

با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳، خوشبختانه شاهد همکاری وصف ناپذیر مردم عزیز به ویژه بانوان فهیم و قانون مدار استان با پلیس هستیم. زنان و دختران کردستانی، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور زنان این مرز و بوم است.
تمام تلاش پلیس بر این است که بانوان استان در امنیت و آرامش لازم در جامعه فعالیت های خود را انجام دهند و در سایه همین همکاری و همراهی هاست که فضایی سالم با حفظ حریم افراد در جامعه شکل می گیرد و هر روز بر پویایی و پیشرفت آن افزوده می شود.
فرماندهی انتظامی کردستان به تمام مادران،خواهران و دختران هم استانی که با برادران خود در فراجا همگام و همسو بوده و با روشنفکری آگاهانه نسبت به قوانین جامعه ایران اسلامی تمکین دارند، تقدیر و تشکر خالصانه خود را ابراز می کند.