تمهیدات لازم برای بازگشت و اسکان زوار از مرز باشماق مریوان اندیشیده شده است نماینده ویژه معاون گردشگری در ستاد اربعین و‌مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت:تمهیدات لازم برای بازگشت زواراربعین حسینی (ع) از مرز بین‌المللی باشماق مریوان و اسکان و خدمات‌دهی به آن‌ها در کردستان اندیشیده شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه […]

تمهیدات لازم برای بازگشت و اسکان زوار از مرز باشماق مریوان اندیشیده شده است

نماینده ویژه معاون گردشگری در ستاد اربعین و‌مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور گفت:تمهیدات لازم برای بازگشت زواراربعین حسینی (ع) از مرز بین‌المللی باشماق مریوان و اسکان و خدمات‌دهی به آن‌ها در کردستان اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ علیرضا احمدی شریف روز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۱ در بازدید از مرز باشماق مریوان و همچنین تاسیسات گردشگری و موکب‌های مستقر در ورودی گذرگاه مرزی باشماق، اظهار کرد: امکانات رفاهی مطلوبی در محورهای منتهی به پایانه مرزی باشماق مریوان برای خدمات‌دهی و تردد زوار اربعین فراهم شده است.

نماینده ویژه معاونت گردشگری در ستاد اربعین و‌مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور، ضمن تشکر از فعالیت‌های اعضای ستاد اربعین در کردستان افزود: با توجه به اینکه برای اولین‌بار است تردد زائرین از مرزبین‌المللی باشماق مریوان صورت می‌پذیرد، لذا وضعیت این مرز و تردد زوار مطلوب و رضایت‌بخش است.

کردستان آماده اسکان زائران اربعین حسینی است

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان هم در این بازدید با بیان اینکه استان آماده بازگشت و اسکان زائرین اربعین حسینی است، گفت:کلیه تاسیسات گردشگری کردستان اعم از هتل‌ها، خانه‌مسافرها، مهمانپذیرها، مجتمع‌های خدماتی بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و… که در مسیر تردد کاروان‌های زیارتی واقع شده، برای پذیرایی و اسکان زائرین به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

آرمان وطن‌دوست اظهار کرد: در این ایام با همکاری اعضای ستاد اربعین،از تأسیسات گردشگری استان برای خدمات‌دهی شایسته و مطلوب به زوار حسینی به‌صورت مستمر بازدید به‌عمل آمده است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود:همچنین ۵ ایستگاه اطلاع‌رسانی و اسکان نیز در مبادی ورودی شهرستان‌های مریوان و سنندج برای رفاه حال زائران برپا شده است.

او با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون مشکلی از لحاظ اسکان و پذیرایی از زائران در استان و مرز باشماق مریوان وجود نداشته است، یادآور شد: امیدواریم با همکاری مردم، بخش خصوصی و تمهیدات صورت گرفته بتوانیم از زائران حسینی به شایستگی استقبال و پذیرایی کنیم.