به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر بر اساس متعهد بودن،محبوبیت در جبهه انقلاب و صداقت در تجارب کاری آیت‌الله دکتر مرتضی آقا تهرانی،خواستار ثبت نام ایشان برای ریاست مجلس شورای اسلامی شدند. بسم الله الرحمن الرحیمامروزه کشور جمهوری اسلامی ایران در شرایطی است تا مدیرانی انقلابی، ولایت مدار،آگاه و […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر بر اساس متعهد بودن،محبوبیت در جبهه انقلاب و صداقت در تجارب کاری آیت‌الله دکتر مرتضی آقا تهرانی،خواستار ثبت نام ایشان برای ریاست مجلس شورای اسلامی شدند.

بسم الله الرحمن الرحیم
امروزه کشور جمهوری اسلامی ایران در شرایطی است تا مدیرانی انقلابی، ولایت مدار،آگاه و مسئولیت پذیر را بانی و وکیل مردم قرار دهد.
لذا با توجه به اینکه دولت سیزدهم یک دولت انقلابی و مردم‌دار است، جمعی از فرزندان شاهد و ایثارگر بر آن شدند با اطاعت امر از فرمایشات (مقام معظم رهبری) بر فریضه جهاد تبیین نسبت به متعهد بودن،محبوبیت در جبهه انقلاب و صداقت و عملکرد جهادی و انقلابی و توجه به جوانان مؤمن انقلابی، در دوره های مختلف حضور در مجلس شورای اسلامی به ویژه ریاست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از آیت‌الله دکتر مرتضی آقا تهرانی،خواستار ثبت نام ایشان برای ریاست مجلس شورای اسلامی شدند.

مطالبه و دعوت:جمعی از فرزندان شاهد و ایثار

خبرنگار: کویستان عبدالحکیمی