تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با تولیت استانداری کردستان و همزمان با تمامی دانشگاهها و ارگانهای این استان؛ دوشنبه پیش از ظهر در سالن اجتماعات دانشگاه کردستان به عنوان دانشگاه مادر برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج

مراسم تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج با تولیت استانداری کردستان و همزمان با تمامی دانشگاهها و ارگانهای این استان؛ دوشنبه پیش از ظهر در سالن اجتماعات دانشگاه کردستان به عنوان دانشگاه مادر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این مراسم از یحیی یار احمدی، اسعد رخ زادی، حمزه احمدیان، امیر شیخ احمدی، فرزین چاره جو، سیروان محمدی آذر، مهدیه رئیس زاده و کیهان خامفروش به عنوان پژوهشگران برتر و هیرش گل پیرا و صلاح بهرام آرا، دو عضو دانشمندان دو درصد برتر جهان؛ از اعضای هیات علمی واحد سنندج، و ناصر رجبی نیا مدیر هسته فناور راهین جهان نوین مستقر در مرکز رشد این دانشگاه به عنوان هسته فناور برتر تقدیر به عمل آمد.

همچنین مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج نیز با برپا کردن غرفه ای در نمایشگاه جانبی این مراسم حضور فعالی را ایفا کرد.