رئیس شورای شهر خبر دادتایید حکم انفصال از خدمت شهردار اهواز/ درخواست شهردار برای اعاده دادرسی به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران خوزستان رئیس شورای شهر اهواز با تایید حکم سه ماه انفصال از خدمت شهردار اهواز، گفت: شهردار درخواست اعاده دادرسی کرده است و در حال تلاش برای حل موضوع هستیم. سیاوش محمودی، در […]

رئیس شورای شهر خبر داد
تایید حکم انفصال از خدمت شهردار اهواز/ درخواست شهردار برای اعاده دادرسی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهیدیاران خوزستان رئیس شورای شهر اهواز با تایید حکم سه ماه انفصال از خدمت شهردار اهواز، گفت: شهردار درخواست اعاده دادرسی کرده است و در حال تلاش برای حل موضوع هستیم.

سیاوش محمودی، در خصوص تایید سه ماه انفصال از خدمت شهردار اهواز اظهار کرد: در پی به نتیجه نرسیدن شکایت صاحب یک ساختمان از صاحب یک برج در کیانپارس، این فرد در دیوان عدالت اداری درخواست ابطال پروانه برج مجاور را داشته که شکایت رد شده است.

وی افزود: در این ماجرا نامه‌ای از سوی عدالت اداری به شهردار قبلی ارسال و درخواست ادله می‌شود اما شهرداری وقت پاسخ را ارسال نکرده است. سپس دیوان عدالت اداری در زمان آقای امینی شهردار کنونی نامه را ارسال کرده که باز هم پاسخ دیوان عدالت اداری داده نشده است.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: با توجه به اینکه جواب نامه عدالت اداری داده نشده در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ حکم بدوی سه ماه انفصال از خدمت شهردار اهواز صادر شد که در بازه ۲۰ روزه فرصت تجدید نظر، شهرداری پاسخ را به دیوان عدالت اداری ارسال کرد و نسبت به این رای اعتراض و درخواست تجدید نظر داشت. بر اساس پاسخ شهرداری به پرونده، شکایت شاکی نیز رد شد.

محمودی بیان کرد: با این وجود در مراحل تجدید نظر عنوان می‌شود که باید شهردار پاسخ را ارسال می‌کرد نه نماینده حقوقی شهرداری. بنابراین در رای تجدید نظر، سه ماه انفصال از خدمت شهردار اهواز قطعی شده است.

رئیس شورای شهر اهواز با بیان اینکه هنوز این حکم به شهردار ابلاغ نشده است، گفت: یک ماه پس از ابلاغ حکم، حکم اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: پس از قطعی شدن رای در دیوان عدالت اداری در ۶ بند امکان اعاده رای وجود دارد بنابراین شهردار درخواست اعاده دادرسی کرده است و در حال تلاش برای حل موضوع هستیم.