عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با کی‌روش می‌توانیم انتظار صعود به مرحله حذفی جام جهانی را داشته باشیم. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، میرشاد ماجدی روز یکشنبه در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از کویت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید هم تبریک گفت و به آینده بیشتر فکر کرد. نایب قهرمانی […]

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با کی‌روش می‌توانیم انتظار صعود به مرحله حذفی جام جهانی را داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، میرشاد ماجدی روز یکشنبه در حاشیه بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از کویت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید هم تبریک گفت و به آینده بیشتر فکر کرد. نایب قهرمانی تیم ملی فوتسال کمتر از قهرمانی نبود. کسانی که فوتسال را از نزدیک حس می‌کنند، می‌دانند حق ما شکست نبود اما توپ‌های ما گل نشد و یکسری از موارد ریز آنالیز باید در زمین انجام می‌شد که نشد. اما در مجموع یک درس خوب برای بازیکنان و کادر فنی داشت که بیشتر و بهتر به فکر تیم ملی باشند.

وی افزود: من هم به عنوان عضو هیئت رئیسه این وظیفه را دارم که در کنار همه تیم‌های ملی باشیم. هر جایی احساس کنیم کسی نیست سعی می‌کنیم در کنار تیم باشیم تا بچه‌ها تنها نباشند. این بازی‌ها تمام شد و دفتر خاطرات بسته می‌شود و باید بیشتر به آینده نگاه کنیم. باید از همین امروز نقاط منفی و ضعف تیم ملی فوتسال شناسایی کنیم و هر چه کادر فنی بخواهد در اختیارش بگذاریم و در جام جهانی خوشحالی خوبی باشیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد:‌ شمسایی هم مانند همه بازیکنانش ناراحت بود. من یاد آن جمله جهان پهلوان تختی می‌افتم که می‌گفت «طلا در گردنم بود اما آن را انداختم نقره را برداشتم» واقعا همین اتفاق افتاد. پیروزی در اختیار خودمان بود اما کم شانسی باعث شد این اتفاق بیافتد. من به شمسایی گفتم زحمتتان را کشیدید. این وظیفه فدراسیون فوتبال است که بیشتر از قبل حمایت کنیم و پشتوانه سازی برای تیم‌های پایه داشته باشیم.

ماجدی در رابطه با اینکه ژاپن ظاهرا مزد بازی‌های دوستانه بیشتر و خوبش را مقابل ایران گرفت، گفت: حس می‌کنم با بازی‌هایی که در دور مقدماتی و حذفی انجام دادیم و با گل‌های زیاد رقبا را شکست دادیم، کمی ژاپن را دست کم گرفته بودیم. شاید اگر با همان عِرق همیشگی وارد زمین می‌شدیم، چهار گل از حریف پیش بودیم. از نظر من نتیجه این بازی یک حادثه بود. با این حال این موضوع چیزی از ارزش‌های بازیکنان جدید ما کم نمی‌کند. مطمئن هستم با حمایت‌ فدراسیون تیم ما خوش خواهد درخشید.

وی همچنین در مورد اینکه با مهدی تاج دیدگاهش بر سر کی‌روش و تیم ملی متفاوت بود، تصریح کرد: من با کسی تضاد نداشتم. در انتخاب‌ها و انتصاب‌ها تضاد تفکرات وجود دارد. الان باید تلاش کنیم تیم ملی در مرحله دوم جام جهانی خودش را ببیند. با تمهیدات و حضور مربی جدید به نظر من رسیدن به دور دوم کار سختی نخواهد بود. همه مسابقات تیم ملی انگلیس، ولز و آمریکا را دیدند و عملکرد تیم ملی در مسابقه مقابل اروگوئه و سنگال را تماشا کردند.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد عملکرد کی‌روش هم گفت: نمی شود الان در مورد عملکرد صحبت کرد چرا که کی‌روش تمرینی نداشته و تنها در بحث مدیریتی کار کرد که بازیکنان به نظر من فعل خواستن را خوب صرف کردنند.